Λογότυπο, η καρδιά μιας εταιρικής ταυτότητας
Το λογότυπο είναι ένα γραφικό ή έμβλημα που χρησιμοποιείται από εταιρείες, οργανισμούς ή ακόμα και συγκεκριμένα πρόσωπα με στόχο την άμεση αναγνωρισιμότητα. Ένα λογότυπο μπορεί να είναι ένα καθαρά σχεδιαστικό αντικείμενο (σύμβολο, εικονίδιο) ή κείμενο (wordmark). Το λογότυπο πρέπει να κάνει μια καλή πρώτη εντύπωση και ο τελικός σκοπός του είναι να δημιουργήσει μια αξιοσημείωτη, αναγνωρίσιμη εικόνα στο μυαλό του πιθανού πελάτη και ταυτόχρονα να μεταδώσει κατά το δυνατόν στοιχεία από την ταυτότητα μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος. Το λογότυπο αποτελεί την καρδιά μια εταιρικής ταυτότητας και συχνά είναι το καθοριστικό στοιχείο για την εικόνα που σχηματίζει κάποιος για την εταιρεία σας.
Γιατί χρειάζεστε ένα λογότυπο;
Στη σχεδίαση ενός λογοτύπου είναι μάλλον καλύτερα να εμπιστευτείτε κάποιον επαγγελματία. Θυμηθείτε πόσες φορές έχει δημιουργήσει σε εσάς άσχημη εντύπωση ένα κακοσχεδιασμένο λογότυπο. Ένα καλό λογότυπο δημιουργεί μια θετική προδιάθεση ενώ ένα πρόχειρο και κακοσχεδιασμένο λογότυπο προξενεί επιφυλακτικότητα ή και απόρριψη.